30 / 2017
——————————————-
Edukacyjny potencjał fotografii
Redaktorzy prowadzący: Marianna Michałowska, Justyna Ryczek, Maciej Szymanowicz
Spis treści
Marianna MichałowskaJustyna Ryczek / Maciej Szymanowicz, Wstęp
I. Edukacja
Marianna Michałowska, Uczyć fotografii, uczyć fotografią
Katarzyna Napierała-Rydz, Warunki skuteczności wykorzystania fotografii w edukacji
Piotr Wołyński, Powiększenie. Przechodnie obrazy – teoria i praktyka rozumienia fotografii
II. Interpretacja
Małgorzata Radkiewicz, Między kreacją a dokumentacją – naukowe fotografie zabytków Janiny Mierzeckiej
Joanna Szyłko-Kwas, Między informacją a obrazem – o funkcji fotografii w prasie
Joanna Hoffmann-Dietrich, Poza Powierzchnię: Res Invisibles
III. Edukacja
Tomasz Bielak, Notoryczne ’zawieszanie’ – foto-obrazy usieciowione
Marta Smoleń-Sidyk, Visual Storytelling – jak za pomocą obrazu opowiadać historie na odległość?
IV. Praktyka
Aneta Kopczacka / Monika Kozień-Świca, Edukacyjne laboratorium Muzeum Historii Fotografii w Krakowie