30

30 / 2017

ZESZYTY ARTYSTYCZNE / nr 30

——————————————-

Edukacyjny potencjał fotografii

Bez nazwy 1
Redaktorzy prowadzący: Marianna Michałowska, Justyna Ryczek, Maciej Szymanowicz

Spis treści

Marianna MichałowskaJustyna Ryczek / Maciej Szymanowicz, Wstęp

I. Edukacja

Marianna Michałowska, Uczyć fotografii, uczyć fotografią

Katarzyna Napierała-Rydz, Warunki skuteczności wykorzystania fotografii w edukacji

Piotr Wołyński, Powiększenie. Przechodnie obrazy – teoria i praktyka rozumienia fotografii

II. Interpretacja

Małgorzata Radkiewicz, Między kreacją a dokumentacją – naukowe fotografie zabytków Janiny Mierzeckiej

Joanna Szyłko-Kwas, Między informacją a obrazem – o funkcji fotografii w prasie

Joanna Hoffmann-Dietrich, Poza Powierzchnię: Res Invisibles

III. Edukacja

Tomasz Bielak, Notoryczne ’zawieszanie’ – foto-obrazy usieciowione

Marta Smoleń-Sidyk, Visual Storytelling – jak za pomocą obrazu opowiadać historie na odległość?

IV. Praktyka

Aneta Kopczacka / Monika Kozień-Świca, Edukacyjne laboratorium Muzeum Historii Fotografii w Krakowie

Recenzje

Kalendarium

Abstracts